Nou Trailer Teatral Pentru CLOUD ATLAS: Filmul Fraţilor Wachowski, Cel Mai Ambiţios Proiect Al Anului

Un nou trailer teatral pentru filmul fraţilor Wachowski, adaptarea intitulată Cloud Atlas, ne arată cât de complex şi masiv este proiectul ce a necesitat trei regizori.

Cloud Atlas a fost deja etichetat ca fiind cel mai ambiţios proiect al anului, iar odată cu premiera filmului la Festivalul Internaţional De Film De La Toronto din weekend-ul ce tocmai a trecut, sunt absolut încântată să aud tot mai multe laude si recenzii favorabile despre noul proiect al celebrilor fraţi Wachowski.
După ce am văzut cu toţi un trailer de cinci minute, care a lăsat audienţa cu gura căscată şi cu un milion de întrebări în minte, Warner Bros a lansat şi primul trailer teatral, care este mai scurt şi care include imagini noi în timp ce pelicula încearcă să încadreze premisa din întreaga carte, ce implică mai multe caractere în diferite perioade de timp, care sunt toate conectate cumva prin gânduri şi sentimente.

Bazat pe romanul lui David Mitchell, care se întinde pe o perioadă a mai multe secole şi urmează şase poveşti interconectate, filmul este o adaptarea atât de masivă, încât a fost nevoie de trei regizori, Andy şi Lana Wachowski, plus Tom Tykwer, precum şi o distribuţie de zile mari: Tom Hanks, Halle Berry, Jim Broadbent, Jim Sturgess, Hugo Weaving, Hugh Grant, Ben Whishaw, Doona Bae şi Susan Sarandon.
Cloud Atlas are o poveste ce porneşte din secolul 19 şi ajunge într-un viitor post apocaliptic, fiind un caleidoscop despre existenţa umană.
Titlul Cloud Atlas, se referă de fapt la vechile atlase de nori, instrumente esenţiale la începuturile istoriei meteorologiei, dar abordarea autorului romanului nu este deloc meteorologică, ci mai degrabă una filozofică.
Scris sub forma unei serii de şase povestiri interconectate, Cloud Atlas ne va purta în diferite epoci, perioade de timp şi ţări.

Adam Ewing este un notar nord-american ce călătoreşte spre casă cu vaporul dinspre izolatele Insule Chatham, la est de Noua Zeelandă, în anul 1850.
Robert Frobisher este un muzician englez dezmoştenit, care îşi găseşte de lucru la un compozitor din Belgia, în anul 1931.
Luisa Rey este o jurnalistă care investighează un caz de corupţie şi crimă la o centrală nucleară din Buenas Yerbas, California, în anul 1975.
Timothy Cavendish este un editor care datorează bani unui gangster şi este internat împotriva voinţei lui într-un azil din care nu poate evada, în Londra, la începutul secolului al XXI-lea.
Sonmi 451 este o clonă umană care munceşte la fast food-ul Papa Song şi este executată fiindcă se revoltă împotriva regimului totalitar care îi exploatează pe cei asemenea ei în Nea So Copros din Coreea, în viitorul apropiat.
Zachry este membrul unui trib ce duce o viaţă primitivă după ce cea mai mare parte a umanităţii a decedat şi este vizitat de Meronym, un ultim supravieţuitor al civilizaţiei avansate din punct de vedere tehnologic, în Hawaii, într-un viitor foarte îndepărtat.

Conform autorului, personajele principale ale fiecărei povestiri, sunt reîncarnări ale aceluiaşi suflet, ce sunt identificaţi cu ajutorul unui simplu semn de naştere.
Filmul de fapt încearcă să se refere la manifestările în continuă schimbare ale naturii umane.
Tykwer şi fraţi Wachowski au construit un film vizual orbitor, evidenţiind peisaje futuriste ce amintesc de Matrix, dar şi porţiuni necivilizate ale lumii de cu secole în urmă şi a unei lumi post apocaliptice, populată cu resturile împrăştiate şi sălbatice ale umanităţii.
Proiectul a necesitat mai mulţi regizori, cineaşti, editori, designeri ce au petrecut multe ore de producţie extinse, pentru a captura imagini fantastice în zone din jurul Spaniei, Angliei şi Germania.

Rezultatul final este o încercare ambiţioasă de a explora aspecte legate de natura ciclică a vieţii, a morţii şi a experienţei umane, de fapt un experiment independent îndrăzneţ în cinematografie şi din câte se pare, un proiect ce merită toată atenţia, chiar dacă în cele din urmă se dovedeşte a fi un succes parţial.
Cloud Atlas va ajunge în cinematografe începând cu data de 26 Octombrie 2012.
Simona

3 comentarii

  1. De ce sa nu fie Matrix de Oscar?
    De fapt a si castigat 4 premii Oscar pentru cele mai bune efecte vizuale, cele mai bune efecte audio, cele mai bun sunet si cel mai bun montaj.
    Nu ar fi prima oara cand fratii ravnesc la premiile academiei, de data asta cu ceva mai serios 🙂

  2. Si de ce sa nu vrea? 🙂
    Hai ca matrix nu era de oscar, dar asta? ce motiv am mai avea sa negam valoarea lor ca cineasti, in cazul in care te referi la fratii wachowski!

Lasă-ne un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.