Un Spock mai în vârstă se confruntă cu tânărul Spock într-o reclamă amuzantă ce-i are în centrul atenţiei pe Leonard Nimoy şi Zachary Quinto.
Lansarea mega producţiei Star Trek Into Darkness se apropie vertiginos, iar la o săptămână distanță de premieră mondială, Audi a produs o reclamă ce este strâns legată de mult anticipata continuare a filmului regizat de J.J. Abrams în 2009.
În nouă reclamă Audi, îi putem vedea Leonard Nimoy, vechiul Spock şi pe Zachary Quinto, noul Spock.
Timp de aproape 3 minute, Zachary Quinto și Leonard Nimoy se provocă reciproc la o cursă interesantă ce în mod normal ar trebui să se termine cu o partidă de golf şi o cină prietenească.
Dar Zachary Quinto, cel ce conduce noul Audi S7, trişează puţin pentru a ajunge la destinaţie, lucru pe care Leonard nu prea îl poate face cu maşina sa.
În afara faptului că are nişte replici memorabile – printre care şi o melodie despre The Hobbit – ce ar trebui să îţi stârnească zâmbetul, este interesant şi conceptul de vechi şi nou pe care reclama îl scoate în evidenţă, dar mai ales eternul conflict dintre generaţii.
Chiar dacă cei doi sunt prieteni apropiaţi şi în viaţa reală, reclama Audi scoate în evidenţă nu doar legătura dintre cei doi actori, dar şi rolul fiecăruia în şlefuirea personajului Spock şi inteligenţa de care acesta dispune în franciza Star Trek.
Probabil mai puţin momentul în care Leonard Nimoy foloseşte cuvântul „fuck”, atunci când observă că geanta cu crosele de golf nu încap în mercedesul său învechit.
Reclama – ce o puteţi vedea mai jos – este cam agresivă din punct de vedere al concurenţei, dar interacțiunea dintre cei doi actori, interpretarea lui Nimoy şi coloana sonoră autentică, face tot deliciul acestui moment unic.
Amândoi actorii vor apărea în Star Trek Into Darkness, ce va ajunge în cinematografele IMAX pe 15 Mai, iar în cele 2D și 3D pe 16 Mai.
✐ Silviu